Jätkub Valmaotsa-Kärevere 2+1 möödasõiduala ehitus

10. aprill 2018 - 13:36

2017. aastal valmis Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa maantee Põltsamaa-Tartu lõigul esimene 2+1 möödasõiduala ja alustati km 160,7-168,1 asuva Valmaotsa-Kärevere lõigu ehitust. 9. aprillil taasalustati Valmaotsa-Kärevere lõigu ehitusega ja objekt valmib 2018. aasta novembriks. Sel aastal on jäänud teostada ca 55% kogu tööde mahust.

Valmaotsa-Kärevere lõigu pikkus on 7,4 km, kuhu rajatakse vaheldumisi neli möödasõidulõiku. Sõiduraja laius kaherealisel osal on 3,5+3,25 m ja üherealisel osal 3,75 m, eraldusriba laius on 1,5 m ja sõiduraja servast kummalegi poole tuleb 1 m laiune kindlustatud teepeenar.

Olemasolev tee rekonstrueeritakse ja 2+1 ristlõikega teelõigule paigaldatakse metallist karptalast keskpiire. Lõigu keskele jääb 0,9 km pikkune 1+1 ristlõikega, keskpiirdega eraldatud maanteelõik.

Kogu lõigule ehitatakse uued juurdepääsu- ja hooldusteed ning tagasipöördekohad kohaliku liikluse ühendamiseks olemasoleva teedevõrgustikuga ja juurdepääsuks teeäärsetele kinnistutele.

Suuremad ees ootavad tööd ja liikluspiirangud:

  • 09.04.-15.04.2018 asfaltkatte tasandusfreesimine, kasutatakse liikluse reguleerijat, liiklejatel palume arvestada, et tööd teostatakse ka öösel;
  • 09.04.-16.07.2018 tee ja tagasipöördekohtade muldkeha ehitus;
  • 23.04.-03.09.2018 asfalteerimistööd kolmes etapis, sõiduradadele liikluse suunamised ning 1+1 sõiduraja olemasolu on püsivalt tagatud.

Ehitusperioodil on kiirus ja sõiduruum piiratud. Maanteeamet palub liiklejatel juhinduda ajutitest  liiklusmärkidest. Kohalikele elanikele on kinnistutele ligipääs tagatud ning ajutistest sulgemistest teavitatakse iga kinnistuomanikku. Suurematest liikluskorralduse muudatustest saab infot www.tarktee.ee.

Veel uudiseid samal teemal

11.12.2018

Tallinna piiril avati jalakäijatele kaks tunnelit

Täna, 11. detsembril minnakse ehitusjärgus olevas Veskitammi liiklussõlmes üle talvisele liikluskorraldusele. Selle käigus taastub mõlema sõiduraja ulatuses 2+2 lahendus ning taasavatakse Jälgimäe ristmik. Avatakse ka ehitusel olev Urda tee ning ...Loe edasi
Aadu Lassi preemia sai Marek Koit
26.11.2018

Insener Aadu Lassi nimelise teedevaldkonna auhinna laureaadid on insenerid Marek Koit ja Aleksander Kaldas

Maanteeamet ja Asfaldiliit kuulutasid välja Insener Aadu Lassi nimeline teedevaldkonna auhinna laureaadid kahes kategoorias: Aadu elutööpreemia ja Aadu inseneripreemia. Aadu inseneripreemia omastati silmapaistvate saavutuste eest teedevaldkonna arengu ja jätkusuutlikkuse tagamisel ...Loe edasi
19.11.2018

Maanteeamet kehtestab remonditööde ajaks kiirus- ja massipiirangu Tallinna ringteel asuval Valingu viaduktil

Täna, 19. novembril paigaldatakse Valingu viaduktile sõidusuundasid kitsendavad tähised ning kehtestatakse uus suurim lubatud sõidukiirus 50 km/h. Remonditööde käigus tuleb lähinädalatel viaduktil piirata ka koormust ning üle viadukti lubatakse veokid ...Loe edasi