Maanteeamet sõlmis lepingu Võõbu–Mäo neljarajalise lõigu ehituseks

21. mai 2020 - 8:43

20. mail 2020 allkirjastasid Maanteeamet ja konsortsium GRK Infra AS ning GRK Infra Oy ehituslepingu Võõbu–Mäo neljarajalise lõigu ehituseks. Lepingu kogumaksumuseks on 58,7 miljonit eurot käibemaksuga.

„Oleme jõudnud oma suurprojekti viimase lõigu ehituseni, mis muudab liiklemise Tallinna–Tartu maanteel ohutumaks,“ sõnas Maanteeameti teehoiudirektor Raido Randmaa. „2022. aastal saame liikuda uuel trassil, mis koos sellel aastal valmivate Kose–Võõbu lõikudega lühendab teekonda Tallinna ja Tartu vahel 5,3 kilomeetri ning üheksa minuti võrra.“

GRK Infra ASi tegevjuht Tarvi Kliimask kinnitas, et Võõbu–Mäo teelõigu ehituslepingu sõlmimine on töövõtjale tõsine väljakutse. „GRK Infra AS on viimased kaks aastat edukalt ehitanud Ardu–Võõbu teelõiku ning see sisendab optimismi ka uue lepingu edukaks toimimiseks,“ kinnitas Kliimask. „Ajaliselt pikk ja suuremahuline töö garanteerib ehitajale stabiilsuse, aga see tähendab ka vastutuse võtmist. Kinnitame valmisolekut töid teha ning soovime valmis ja kvaliteetse töö üle anda tähtaegselt nii tellijale kui ka liiklejale.“

Võõbu–Mäo 16 kilomeetri pikkuse lõigu ehituse algab juulis ning töö valmib 2022. aasta lõpuks.

Võõbu–Mäo teelõik asub Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa maantee kilomeetritel 64,2–80,2 (olemasoleva Tartu maantee km 67,5–85,5). Uus tee rajatakse lõigu esimeses pooles (Võõbust Annani) praegusest maanteest paremale poole (edela suunas). Lõigu teises pooles (Annast Mäoni) ehitatakse uus tee osaliselt praegusest maanteest vasakule ja osaliselt kattub tee praeguse trassiga. Võõbu–Mäo vahelise vahemaa läbimise teekond lüheneb tänu uuele teele ligi kaks kilomeetrit.

Kose–Ardu ja Ardu–Võõbu lõigud avatakse liiklejatele selle aasta augustis.

Lisainfo leiab siit.

Veel uudiseid samal teemal

12.05.2020

Praamiga Hiiumaale ja tagasi mandrile liikudes tuleb arvestada teetöödega

Täna, 12. mail 2020 algavad Ääsmäe–Haapsalu–Rohuküla maantee Ristil ja Palivere–Haapsalu vahelisel teelõigul km 38,8–70,5 teekatte taastusremonditööd. Töö eesmärgiks on ebatasasuste ja pikiroobaste likvideerimine sõidumugavuse ning liiklusohutuse parandamiseks. Tööd toimuvad järgmistel ...Loe edasi
23.04.2020

Kuigatsi–Soontaga teelõik suletakse rekonstrueerimistöödeks augusti lõpuni

27. aprillil 2020 algavad rekonstrueerimistööd Võru–Kuigatsi–Tõrva teel Kuigatsi–Soontaga teelõigul km 57,2–65,4. Rekonstrueerimistöid tehakse, sest 1988. aastal paigaldatud teekate on muutunud ebatasaseks ning tekkinud on mitmeid defekte: piki- ja põikpraod, katteserva ...Loe edasi
08.04.2020

Tänavu arendatakse Eesti riigiteede võrku 215 miljoni euro eest

2020. aastal arendab Maanteeamet teedevõrku 190 miljoni euro eest Eesti riigi eelarvevahenditest, millele lisandub 25 miljonit eurot välisvahendeid. Summa hulka kuulub ka eelmisel reedel Vabariigi Valitsuse poolt tehtud ettepanek: eraldada ...Loe edasi